sobota, 23 lutego 2013

Jak zarobić na wakacje marzeń


 

Jak zarobić na wakacje marzeńPonieważ chcę Ci pokazać jak zarobić na wakacje, to nasunęło mi się teraz wspomnienie z Sylwestra.
Wówczas to bowiem życzyliśmy sobie, aby ten rok był lepszy i abyśmy mogli wyjechać gdzieś na ekstra wakacje. Tylko, że to nie był jedyny taki Sylwester, kiedy tak sobie życzyliśmy prawda?  Ja miałem tak wielokrotnie w zasadzie przez całe swoje życie. Wakacje owszem były, ale żeby je nazwać ekstra… Aż do pewnego momentu…
Praktycznie co roku jednak tego sobie życzymy tylko, że potem nic nie zmieniamy w swoim życiu i nic nam z tych planów nie wychodzi. 
 A już Albert Einstein powiedział, że „robienie ciągle tego samego i oczekiwanie odmiennych rezultatów”, to … definicja szaleństwa!
To smutne, ale niestety prawdziwe. Ale teraz będzie już tylko bardziej optymistycznie!
Chcę Cię bowiem zabrać w podróż i pokazać jak zarobić na wakacje marzeń. 
Optymistycznie, bo wreszcie możesz coś zmienić w swoim życiu!

Pokażę Ci teraz jak możesz to zrobić i jak zarobić na wakacje i po prostu na nie pojechać.

Możesz to zrobić nie zmieniając zbyt wiele w swoim życiu. Bo ja wiem, jak trudno jest nagle zmienić wszystko. Dlatego nie będę Ci proponować tutaj jakichś rewolucyjnych zmian.
Ale zakupy przecież robisz, bo tak ten świat został już skonstruowany, że jesteśmy skazani na robienie zakupów, czy tego chcemy, czy nie.
A czy zarabiasz na nich?
No ja dotychczas słyszałem o kliku takich systemach (w jednym z nich uczestniczę), ale takiego genialnego pomysłu na zarabianie na zakupach jeszcze nie spotkałem.

A pokazuje on m.in. jak zarobić na wakacje i to extra wakacje all inclusive dla 4 osób i jeszcze parę tysięcy zł, aby spędzić je w komfortowych warunkach.

Jeśli czytałeś moje poprzednie wpisy, to wiesz już, że w Familo byłym Klubie Konsumenta zarabia się głównie z prowizji osób będących w Twojej grupie zakupowej, i że zarabia się do 3 poziomu włącznie bez względu na to, czy kogokolwiek zarekomendujemy osobiście, czy też nie!
Od czwartego poziomu natomiast trzeba wprowadzić minimum jedną osobę (i z każdym kolejnym poziomem następną osobę, aby z tego właśnie poziomu zarabiać i tak potrzebujesz 6 osób, aby zbierać profity z 9 poziomu), ale też właśnie od czwartego poziomu zaczynają się ekstra nagrody (nieco bliżej o tych poziomach wyjaśniłem we wpisie: tanie zakupy przez internet).
Wymienię je tutaj wszystkie, ale zacznę od najważniejszej – ponieważ obiecałem Ci pokazać jak zarobić na wakacje, to od razu powiem, że możesz pojechać na ekskluzywne wczasy dla 4 osób (all inclusive), czyli pełny wypas, a przy tej okazji dostaniesz jeszcze 5 tys. zł kieszonkowego na tzw. drobne wydatki (żebyś nie musiał tam dziadować – przypiski autora). :)
A teraz pozwolisz, że wymienię już wszystkie dodatkowe profity w kolejności:
Otóż za wypełnienie:
  • czwartego poziomu – masz dodatkowo 50zł,
  • przy piątym – należy Ci się już 150zł,
  • a już przy szóstym – masz dodatkowo 450zł,
    a na kolejnych poziomach odpowiednio więcej tj:
  • na siódmym 1000zł dodatkowo,
  • na ósmym również 1000zł i SPA dla 4 osób,
  • i na dziewiątym wspomniane już 5000zł i zagraniczne (prawdopodobnie w okolicach morza śródziemnego) wczasy all inclusive dla 4 osób.
I tu właśnie znajdujemy odpowiedź na to jak zarobić na wakacje! I jak tu z tego nie skorzystać?
A ponadto dobrze też, abyś wiedział, że ten biznes może być dziedziczony.
Jeszcze z pewnością nasunie Ci się wiele innych pytań, ale możesz je rozwiać po wysłuchaniu naszej prezentacji.
Tutaj masz swoją wejściówkę na tą prezentację:
A już po webinarze powiedz mi co o tym myślisz, a ja odpowiem na Twoje ewentualne pytania.
Jeśli chcesz wiedzieć na czym zarabiam w internecie zapisz się teraz na newsleter (do góry z prawej strony) i zobacz jakie niespodzianki tam dla Ciebie czekają.

   Podziel się ze znajomymi:
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz