sobota, 31 grudnia 2016

Upor czy zamkniety umysl

Cenię sobie swój upór, bo dzięki niemu trwam w dążeniu do celu, pomimo wszelkich niepowodzeń i porażek.


Ktoś kiedyś powiedział, że sukces nie jest przejawem mądrości, tak jak porażka nie jest przejawem głupoty. I to jest prawda. Znam ludzi, którym wielkie firmy upadały (z powodu głupoty) i znam ludzi, którzy porażki przekuwali w sukces,  wyciągając rozsądne wnioski ad. przyczyn i skutków, a nawet korzystając z wiedzy bardziej doświadczonych ludzi sukcesu (kursy, szkolenia),  łącząc się z nimi w działaniach.

Dlaczego to piszę? 

W obliczu doświadczeń powiem; upór nie może zamykać naszego umysłu, bo tylko upór i otwarty umysł zaprowadzi nas do sukcesu.Nawet jeśli robimy coś niewielkiego, możemy zbudować wielkość.


Gdy poznałem mój pierwszy projekt uznałem, że to jest to czego szukałem i nie ma nic lepszego, bo i polskie (polskiego szukałem) i dobrze przemyślane i z perspektywami przyszłościowymi.


"Jeśli liczysz na szybkie, łatwe i wielkie pieniądze, to nie dla Ciebie" - pisałem polecając ten projekt.


Zamknąłem  swój umysł na tym przekonaniu, bo biznes nie jest łatwy i nie daje zarobku, już po miesiącu pracy - jak np. praca na etacie.


Zamknąłem swój umysł na poznawanie nowego, w upartym postanowieniu, że już nie wezmę się za nic nowego aż w tym projekcie  nie zarobię pierwszych pieniędzy - min. 1400 zł.


Krótko; tu jest pieniądz na przyszłość, nie na dziś - dla przeciętnego zjadacza chleba.


Tymczasem w familo pieniądz jest na dziś. No - prawie na dziś. Zarejestrowałem się 10 stycznia 2013. Zajrzałem do swojego sklepu i bardzo się ucieszyłem, że jeszcze nie zrobiłem zakupów w osiedlowym sklepie. Przyjrzałem się cenom.


Dowiedziałem się, że robiąc zakupy za 200 zł. w lutym dostanę 10% z własnych zakupów czyli tak zwany cachbac i bonus lojalnościowy. - Super. Taką kwotę wydaję na drobne zakupy w ciągu miesiąca i nikt mi nie daje za lojalność, żadnych rabatów ani bonusów. A tu już mam po pierwszych zakupach.


Po poznaniu dostępnych produktów w sklepie familo, zaplanowałem czego nie kupię w osiedlowym sklepie. Kupiłem to, czego nie ma w Familo.  


Wieczorem tego samego dnia (środa) po webinarze, spokojnie weszłem do swojego sklepu Familo i zrobiłem zakupy za 200,90 zł. - Przyprawy, przetwory, słodycze, napoje, konserwy, makarony, kawa, herbata, bakalie, środki czystości i inne. Zebrało się. Kupowałam tylko to, czego już zaczyna w domu brakować. Trochę dla siebie,żony i dzieci. Tak, aby mieć co kupić w lutym. I.... Dokonałem Wielkiego Odkrycia


Po raz pierwszy w całym swoim nie krótkim już życiu robię zakupy zaplanowane - SUKCES!


To, co dotąd było dla mnie trudne, dziś jest bardzo łatwe.


W piątek 11 stycznia uczestniczyłam w drugim już wieczornym webinarze. W jego trakcie otrzymałam SMS-a, że paczka dla mnie została nadana. Powiedziano mi, że prawdopodobnie kurier dostarczy mi ją już w poniedziałek. Gdyby nie weekend dostałbym ją już jutro. Nie płacę za dostawę 19 zł. ale płacę kurierowi 6 zł. ponieważ wybrałam opcję zapłaty  przelewem.


Wyjątkowo późno dziś się zbudziłem. Ledwie się umyłem, zrobiłem sobie kawę a tu już pan targa paczkę z moimi zakupami. Była godzina 10:00. Odebrałem - zapłaciłem i zabrałem się za odpakowanie. I tu może informacja dla kogoś, kto jeszcze nic nie kupował. Produkty w szklanych opakowaniach są tak świetnie zabezpieczone, że nie ma szans by się zbiły. Szkoda że takich zabezpieczeń nie miałem do swoich przeprowadzek. A jeszcze jedna mnie czeka, bo dom zamierzam zmienić na inny. Zachowam je. Zawsze się przydadzą.


Potraktuj Familo jako swój sklep internetowy, który umożliwia Ci uzyskanie znaczących dochodów.

DOŁĄCZ DO NAS !   Odkryj nowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz