poniedziałek, 25 lutego 2013

Czy ktoś robił juz zakupy w Familo?


Coraz częściej widzę w internecie pojawiające się pytanie „Czy ktoś zrobił zakupy w Famio? Przyznam się że we wrześniu nie zrobiłem zakupów, ale złożyłem zamówienie w środę i dziś rano odebrałem paczkę.
Paczka z Familo
Paczka jak paczka nic w niej szczególnego, z zewnątrz nie ma. Natomiast jest wypchana po brzegi i dobrze zabezpieczona. W transporcie nie ucierpiały ani wafle prince polo, ani nie rozsypał się makaron, wszystkie rzeczy które mogły się rozsypać lub rozlać były dodatkowo włożone w torbę foliową, więc pełna klasa. Jedyna ofiarą paczki była czekolada która po prostu złamała się na pół podczas zachłannego rozpakowywania.
Zakupy w Familo
Podsumowując zakupy:
  • Zapłaciłem 3zł więcej za kawę, ale 8 zł mniej za proszek do prania!
  • Ogólnie produkty w przyzwoitych cenach, nawet trochę niższych niż marketach.
  • Paczkę dostarczono mi na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty (zamówienie robiłem o 22 w środę dziś rano – w piątek – dostałem przesyłkę.
  • Martwiłem się ze czegoś będzie brakować, ale wszystko jest, pełen profesjonalizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz